Diensten
succesvol overbrengen van je boodschap
Laten we versnellen
We kunnen je helpen met…
de activatie van houding- en gedragsverandering binnen en buiten je organisatie. De onderscheidende Swoeng die wij toepassen is de mensgerichte aanpak binnen strategie én uitvoering. Oprechte AANDACHT is de sleutel tot succes.
In een duurzame samenleving gelden de 3 P’s; Planet, Profit én People. Wij geloven dat alles mogelijk is als de wil er is, de motivatie om te veranderen. Onze filosofie: ‘De slagingskans van de transitie naar een duurzame wereld zit in de verandering van mindset’. Dat is dan ook waar wij ons op richten. Daarnaast moet uiteraard ‘de hygiëne’, de voorwaarden, op orde zijn.
Communicatieadvies
Gehoord en gezien worden. Essentieel voor het realiseren van succes, dit geldt zowel voor in- als externe communicatie. Je creëert verbinding, duidelijkheid, efficiency én resultaat. Daarnaast: het zorgt voor veel meer fun op weg naar het eindresultaat!
Postionering
Vertel wie je bent, vooral waarom je doet wat je doet. Waarom ben jij de juiste partij voor het aanbieden van de betreffende dienst of het product? Wat maakt jou onderscheidend? Be good and tell it; #storytelling. Zo help je potentiële afnemers de juiste keuze te maken.
Campagne activatie
En dan; Duidelijk is wat je wilt, wat het budget is, wat de strategie is en wat de aanpak wordt. Zaak is om alles op elkaar af te stemmen, te zorgen voor een integrale overview, zodat je scoort op alle fronten. Actie dus, een energieke, persoonsgerichte en efficiënte aanpak zorgt dat er beweging ontstaat; zowel in- als extern.
Strategie
Het fundament onder al je uitingen, daarvoor is een strategisch plan en aanpak nodig. De kapstok waaraan je je boodschappen ophangt, waardoor er synergie ontstaat en het kwartje valt bij zowel je in- als externe doelgroep(en).
Concepting
Je hebt al redelijk duidelijk wat je wilt. Maar hoe breng je de boodschap op de bühne waardoor mensen het snappen en in beweging komen?
Daarin schuilt de kracht van de creatie; een creatief idee met meerwaarde voor je doelgroep, zodat de boodschap opvalt en aankomt. En uiteraard aanspoort tot actie.
Kwartiermaken
Er is een thema, een project of event waarmee je aandacht en resultaat wilt behalen. Hoe zorg je voor voortgang, een energiek team dat gemotiveerd is en door blijft bewegen naar een positief eindresultaat? Door regie te pakken en doorlopend te zorgen voor (her)nieuw(d)e energie. Zorg dat alle hiervoorgenoemde stappen op elkaar zijn aangesloten!